Περιγραφή Θέσης: Ο Εκπρόσωπος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης πελατών είναι υπεύθυνος-η για την ολοκληρωμένη και έγκαιρη διαχείριση αιτημάτων υφιστάμενου και νέου πελατολογίου μέσω εισερχόμενων κλήσεων  και ηλεκτρονικών αιτημάτων .

Ανάλυση καθηκόντων:

  • Διαχείριση εισερχομένων & εξερχομένων κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών
  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών από όλα τα κανάλια πώλησης εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη λύση και προώθηση των προϊόντων της επιχείρησης
  • Καταγραφή  παραγγελιών στο εμπορικό σύστημα διαχείρισης
  • Υποστήριξη των πελατών για την διεκπεραίωση ηλεκτρονικών παραγγελιών (e-shop)
  • Έγκαιρη & αποτελεσματική καθοδήγηση πελατών που χρειάζονται περαιτέρω πληροφορίες για τα προϊόντα και υπηρεσίες της επιχείρησης
  • Συμμετοχή στις back office εργασίες του τμήματος
  • Επίτευξη προσωπικών και ομαδικών στόχων
  • Απαιτούμενα προσόντα:
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τηλεφωνικών πωλήσεων, προωθήσεων ή/και εξυπηρέτηση πελατών
  • Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Άριστες πωλησιακές , επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Γνώση και εξοικείωση με προγράμματα εμπορικής διαχείρισης
  • Πολύ καλή χρήση Η/Υ
  • Άριστες πελατοκεντρικές δεξιότητες
  • Επαγγελματική συνέπεια
  • Δίψα για γνώση και γνωριμία με νέα πράγματα

H εταιρία προσφέρει:

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές
  • Εκπαίδευση (αμειβόμενη)
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης


Μπορείτε να μας στείλετε το βιογραφικό σας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: cv@kifidis-orthopedics.gr